tirsdag den 16. februar 2010

Så skal der testes..

For godt halvandet år siden, tilmeldte jeg mig som buzzador. Jeg har siden, kun testet lejefilm fra lovefilm.dk 

Idag modtog jeg en ny kampagnepakke med posten. Denne gang skal jeg teste og buzze om Doves nye produkt, VisibleCare.

Det er så meningen at jeg skal teste indholdet af den store flaske i en uge-14 dage, hvorefter selve buzzningen begynder.

 
Hvis du kunne tænke dig at være med til at teste nye produkter, kan du tilmelde dig her:
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=DK&refstr=Røn

0 kommentarer:

Send en kommentar

Her skriver ...

34 år, teknisk designer, bosiddende i Randers. Læseponny, hjemmebager, fritidsbarista, elektronista, grinende og spilleglad

Indhold

For et par år siden, stiftede en veninde og jeg en madklub. Vi mødes én gang om måneden, og hygger os.
De seneste opskrifter ses herunder.

Det ønsker jeg mig